Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

Ο εφιάλτης της γυναίκας μου



Αποτέλεσμα εικόνας για σεξυ βιασμος




Γεια…, με λένε Τάκη και είμαι 39 χρόνων και τη γυναίκα μου Λένα 26 χρόνων. Γνωριστήκαμε πριν περίπου 6 χρόνια, ερωτευτήκαμε παράφορα και μέσα σε ένα χρόνο παντρευτήκαμε, στα δύο πρώτα χρόνια του γάμου μας όλα ήταν τέλεια περνούσαμε ονειρεμένα και οι δύο μιας και ήμουν αρκετά ευκατάστατος αφού έχω δύο μαγαζιά με ρούχα, το μόνο πρόβλημα που είχαμε ήταν πως πολλές φορές οι άντρες γενικά πρόσεχαν τη Λένα, τη γυναίκα μου, περισσότερο από όσο έπρεπε και είτε της την έπεφταν είτε την καρφώνανε με το βλέμμα τους, γιατί ήταν μια γυναίκα που μπορούσε να σε αφήσει άφωνο με την σέξι ομορφιά της. Ήταν ψηλή γύρω στο 1,68, είχε καστανά ίσια μακριά μαλλιά μέχρι την πλάτη, είχε μεγάλες βυζάρες, παρόλο που ήταν αδύνατη, περίπου 58 - 60 κιλά, και είχε ένα κώλο άλλο πράγμα… τουρλωτό και καλλίγραμμο και σε συνδυασμό με την λεπτή της μέση σε έκανε τρελό από καύλα αν φορούσε κολάν ή μίνι ή ανοιχτές μπλούζες με ντεκολτέ.

Ευτυχώς ήταν σχετικά σεμνή, δεν φορούσε μίνι και ντεκολτέ, παρά μόνο μπλούζες ανοιχτές!!! Το μόνο προκλητικό που φορούσε ήταν τα κολάν και οι εφαρμοστές φόρμες, μίας και ήταν της γυμναστικής. Μερικές φορές τα αντρικά βλέμματα ήταν τόσο ενοχλητικά που με εξοργίζανε, αλλά έκανα υπομονή, όμως το ποτήρι ξεχείλισε όταν ένας ξάδερφος μου και φίλος, που κάναμε παρέα συχνά, είδα πως την έπεφτε στην Λένα.

Όταν μου είπε η Λένα πως της μιλάει και πρόστυχα τότε σταμάτησα να κάνω υπομονή και μάλωσα άσχημα μαζί του. Μετά τον πρώτο χρόνο γάμου δεν ξανά μίλησα μαζί του και η Λένα με ευχαρίστησε που τον έβαλα στη θέση του γιατί ήταν πολύ ενοχλητικός και αγροίκος και τον σιχαινότανε. Έλεγε ότι επειδή ήταν πολύ άσχημος, το λίπος από την κοιλιά του και το προγούλι του της θυμίζανε γουρούνι ενώ το μουστάκι του και η φαλάκρα του τον έκαναν ακόμα πιο άσχημο και αντιαισθητικό.

Όπως μου έλεγε, αν δεν ήταν ξάδερφος μου, από την πρώτη φορά που θα της μιλούσε πρόστυχα ή θα της έκανε καμάκι, θα τον έβριζε άσχημα και θα τον έκανε ρεζίλι παντού και την δεύτερη φορά θα πήγαινε στην αστυνομία.

Έτσι είχα στενοχωρηθεί λίγο που δεν μιλούσα με τον ξάδερφο μου, όμως μετά από αυτό που έκανε δεν ήθελα με τίποτα να τον ξανά δω μπροστά μου. Πάντως εκτός του ότι ήταν ξάδερφος μου, ήταν όντως και τόσο άσχημος όσο έλεγε η γυναίκα μου. Αυτά όμως τα αφήσαμε πίσω μας και για δύο χρόνια ζήσαμε υπέροχη ζωή, όμως μετά από δύο χρόνια γάμου χτύπησα με τη μηχανή σε ένα ατύχημα και έμεινα ανάπηρος από τη μέση και κάτω και από τότε η ζωή μας άλλαξε ριζικά. Το όνειρο έγινε εφιάλτης και τα επόμενα δύο χρόνια ζούσα στα πρόθυρα της κατάθλιψης, ενώ είχα «παραιτηθεί» από τη ζωή, ήταν τότε που άρχισαν να μας πνίγουν τα χρέη από τα μαγαζιά, που δεν τα πρόσεχα όπως όταν ήμουν υγιείς.

Και τότε ήταν σαν να έφαγα ένα γερό χαστούκι και ενεργοποιήθηκα, πήρα αναγκάστηκα ένα δάνειο για να σώσω τα μαγαζιά και κάτι κατάφερα, έστω για ένα χρόνο. Τα κουτσοβολεύαμε, δεν ήμασταν σαν άρχοντες όπως πριν το ατύχημα μου, αλλά τουλάχιστον δεν πεινούσαμε. Όμως τον επόμενο χρόνο ήρθε η οικονομική κρίση και μας αποτελείωσε… έτσι αναγκάστηκα να πάρω και άλλο δάνειο για να ξεχρεώσω ώσπου τελικά πνιγήκαμε στα χρέη και ήμασταν σε αδιέξοδο. Σαν μόνη λύση να ήταν να δανειστούμε από κάποιον, αλλά δυστυχώς όλοι οι φίλοι μου ήταν μπατίρηδες και έτσι δεν ήξερα τι να κάνω.

Τότε μου ήρθε μετά από μέρες η τελευταία ελπίδα, δηλαδή να δανειστώ από τον ξάδερφο μου τον Μάκη, που ήμασταν μαλωμένοι…, βλέπετε ο Μάκης είχε όλα τα κουσούρια του κόσμου όμως ήταν και πολύ πλούσιος. Όμως δεν μπορούσα να ρίξω τόσο χαμηλά την αξιοπρέπεια μου και να του ζητήσω βοήθεια μετά από όλα αυτά που είχε κάνει.

Αλλά και η Λένα μου έλεγε πως δεν είναι καλή ιδέα να του ζητήσουμε λεφτά και μου είπε να μην το κάνω, αλλά εγώ με τον καιρό καταλάβαινα πως δεν υπήρχε άλλη λύση και έτσι έριξα τον εγωισμό αλλά και την αξιοπρέπεια μου και τον πήρα τηλέφωνο…, τον παρακάλεσα…, και του είπα να ξεχάσουμε τα παλιά.

Αυτός μου είπε ότι θα το σκεφτεί δύο μέρες και θα μου απαντήσει… μετά από δύο μέρες με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι δέχτηκε να μου δανείσει αυτό το μεγάλο πόσο που του ζήτησα και εγώ χάρηκα παρά πολύ. Αφού τον ευχαρίστησα του είπα αν θέλει να έρθει από το σπίτι να του κάνουμε το τραπέζι. Έτσι την επόμενη μέρα ήρθε σπίτι μας, του άνοιξε η Λένα, και μόλις την είδα τη χαιρέτησε και της έδωσε ξαφνικά ένα φιλί στο λαιμό…, αυτή φάνηκε πολύ νευριασμένη αλλά συγκρατήθηκε. Μετά, αφού φάγαμε και έφυγε, παρατήρησα δυστυχώς πως δεν είχε αλλάξει και πολύ γιατί την ώρα του φαγητού όλο τη γυναίκα μου και τα βυζιά της κοιτούσε αλλά έκανα υπομονή μιας και του είχαμε υποχρέωση.

Αφού λοιπόν πήρα τα λεφτά από τον Μάκη και πέρασε ένας μήνας, τα πράγματα πήγαιναν καλύτερα…, είχα ήδη βουλώσει κάποιες τρύπες. Όμως ένα μεσημέρι που καθόμασταν με τη Λένα και τρώγαμε χτύπησε το κουδούνι, και αφού άνοιξε η Λένα μπήκε μέσα ο Μάκης… μόλις έκλεισε η πόρτα αυτός της είπε…

-γεια σου κούκλα μου…!!! την αγκάλιασε…, της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο!

Αυτή τραβηχτικέ αμέσως αηδιασμένη. Αυτός αφού με χαιρέτησε μου είπε αν έχω να του δώσω τα λεφτά του, εγώ ξαφνιάστηκα γιατί είχαμε συμφωνήσει να του τα επιστρέψω σε δύο δόσεις μετά από δύο μήνες και όχι τώρα. Όταν του το είπα δεν το παραδέχτηκε και μου είπε ότι το συμβόλαιο δεν έλεγε τίποτα τέτοιο μέσα, ενώ μου έλεγε ότι προέκυψε κάτι απρόοπτο και χρειαζόταν τα λεφτά. Εγώ δεν ήξερα τι να κάνω και έκανα αυτό που σιχαινόμουν, δηλαδή άρχισα να τον παρακαλάω…, μέχρι και την αναπηρία μου επικαλέστηκα…, αλλά αυτός τίποτα, άρχισε να φωνάζει και να με απειλεί ότι θα μου κάνει μήνυση και τέτοια. Με τα πολλά μου λέει…

-άντε…, καλά μια και είσαι ξάδερφος μου και λόγο της κατάστασης σου θα σου δώσω μια παράταση 3 εβδομάδων, ούτε μέρα παραπάνω όμως γιατί τα χρειάζομαι τα λεφτά.

Και αφού τον ευχαρίστησα έστω και για τη μικρή παράταση, αυτός κοίταξε τη Λένα την πλησίασε και της είπε…

-α… ρε Λένα…, στις ομορφιές σου είσαι…, όπως πάντα!!! την άρπαξε και ενώ τη φίλησε στο μάγουλο της χούφτωσε τον κώλο!!!

Τότε η γυναίκα μου τραβηχτικέ αμέσως από κοντά του και τον χαστούκισε λέγοντας του…

-τι κάνεις ρε ανώμαλε…!

Και εγώ συμπλήρωσα τρέλα θυμωμένος…

-καλά ρε μαλάκα…, δεν ντρέπεσαι…, τη γυναίκα του ξαδέρφου σου…;

Τότε γέλασε και είπε πως το έκανε για πλάκα και έφυγε.

Σε δύο εβδομάδες ο καιρός πλησίαζε και είχα καταφέρει να μαζέψω σχεδόν τα μισά χρήματα από τα δανεικά…, τα οποία ήλπιζα να ικανοποιήσουν τον Μάκη…

Δύο μέρες πριν το καθορισμένο ραντεβού με τον Μάκη, αποφασίσαμε με την γυναίκα μου να το γιορτάσουμε… έτσι η γυναίκα μου ετοίμασε ένα ιδιαίτερο γεύμα με το αγαπημένο μου φαγητό…, ενώ για να με ευχαριστήσει έβαλε υπέροχα σέξι ρούχα και πρόστυχα εσώρουχα από τα αγαπημένα μου…!!!

Όταν την είδα είπα…!

-πω…, πω…, μωρό μου σήμερα είσαι φωτιά με έχεις τρελάνει!!!

-μπορεί να μη μου σηκώνεται…, αλλά θα σου βάλω το δονητή τόσο βαθιά που θα καυλώσεις!!! Και απάντησε…

-ωραία αγάπη μου…, χαίρομαι που σε άναψα και άμα δεις τι έχω και από κάτω θα τρελαθείς!!!

Εγώ περίεργος και καυλωμένος την έπιασα από τη μέση και έβαλα το χέρι μου μέσα στο κολάν…, άρχισα να τη χαϊδεύω…, είδα ότι φορούσε στρινγκάκι πεταλούδα κόκκινο!!! και της χάιδευα τα κωλομέρια της…!!!

Αυτή μου έλεγε…

-να φάμε πρώτα…, και μετά θα πάρω το δώρο μου!!!

Έτσι…, αφού την πασπάτεψα λίγο την άφησα και πήγαμε στο τραπέζι να φάμε!!!. Πριν προλάβουμε να φάμε και ενώ με είχε απορροφήσει η θέα του ντεκολτέ της γυναίκας μου…, που είχε πετάξει τις μισές βυζάρες έξω…, ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι…,

-ποιος να είναι άραγε…!!!

Ήμασταν καυλωμένοι και οι δύο, το φαγητό υπέροχο…, αποφασίσαμε να κάνουμε πως λείπουμε και μετά από δύο λεπτά άκουσα…

-Τάκη…, άνοιξε…, ξέρω ότι είσαι μέσα! και κοπανούσε την πόρτα και το κουδούνι συνέχεια…, κάνοντας πολύ φασαρία.

Έτσι αναγκαστήκαμε να ανοίξουμε την πόρτα που απειλούσε ότι θα σπάσει. Μόλις άνοιξε η Λένα…, μπήκε φουριόζος ο Μάκης μέσα με ένα φίλο του, τον Νέστορα, και ήταν πολύ θυμωμένος. Άρχισε να μου ζητάει τα λεφτά και του είπα πως σε δύο μέρες είχαμε πει ότι θα τα έδινα. Αλλά αυτός νευριασμένος μου είπε…

-τι λες ρε μαλάκα…, σήμερα είπαμε…, λοιπόν τα έχεις…;

-κατάφερα να μαζέψω μεγάλο πόσο…, τριάντα χιλιάδες ευρώ και σε λίγο καιρό θα έχω και τα υπόλοιπα.

-τι λες ρε μαλάκα…; τι τριάντα…, εγώ τα θέλω όλα…, τώρα.

-λυπάμαι…, μα είναι αδύνατον να μαζέψω τόσα λεφτά σε τόσο λίγο καιρό.

-καλά δεν περίμενα να είσαι τόσο άχρηστος, κανονικά θα έπρεπε να σου σπάσω τα πόδια, αλλά τώρα που βλέπω τη γυναίκα σου μου ήρθε η εξής ιδέα να με πληρώσεις σε είδος! Η Λέναρα άλλωστε έχει τέλεια κορμάρα και σήμερα είναι πιο καύλα από πότε.

-όχι Μάκη…, άσε ήσυχη την Λένα δεν φταίει σε τίποτα…, με εμένα έχεις το πρόβλημα.

-σκάσε ρε σακάτη…, το κέρατο δεν το γλιτώνεις. Έλα κούκλα μου στο θείο μη φοβάσαι. Και πλησίασε τη Λένα η οποία φοβισμένη είπε…

-φύγετε αμέσως από το σπίτι μας γιατί θα φωνάξω την αστυνομία!!!

Τότε ο Μάκης την απείλησε πως θα μας πάρει το σπίτι και τα μαγαζιά…, αφού την πλησίασε…, την άρπαξε από τη μέση…, την έφερε στην αγκαλιά του και της είπε…

-πω…, πω…, μανάρι μου σήμερα έχεις ντυθεί σαν μουνάρα γυμνάστρια!!! Κοίτα βυζάρες…!!!

Έβαλε τα χέρια του μέσα από το ντεκολτέ…, μέσα από το σουτιέν…!!! Τα έβγαλε έξω από την μπλούζα και τα χούφτωνε μαλάζοντας τα…, μετά της έβγαλε την μπλούζα αφήνοντας την με το σουτιέν…, η Λένα έτρεξε να φύγει αηδιασμένη βάζοντας τα βυζιά της μέσα στο σουτιέν. Αυτός την άρπαξε και την απείλησε με ένα μικρό μαχαίρι που είχε, έτσι έκατσε ήσυχη…, την έβαλε στον καναπέ…, της έβγαλε το κολάν και είπε τρελαμένος…

-ω ρε… κολάρα!!! πω… πω… τι στρινγκάκι είναι αυτό…;

-για μένα το φόρεσες…, για να με καυλώσεις…;

-δεν το φόρεσε για σένα ρε…, για μένα το φόρεσε!!!

-σκάσε ρε ανίκανε!!!

-πω πω Νέστορα…, κοίτα κωλάρα που έχει η άτιμη!

-για τρέλα γαμήσια… είπε αυτός.

Μετά την έβαλε να στηθεί στα τέσσερα…, πήγε μπροστά της…, κατέβασε το παντελόνι και το σώβρακο και άκουσα τη Λένα να λέει…

-ωχ…! Τρομαγμένη

Όταν τραβήχτηκε πίσω είδα τον Μάκη με την ψωλή απ’ έξω…, ήταν τεράστια…, τουλάχιστον είκοσι πόντους…, γι’ αυτό τρόμαξε η Λένα!!!

-άσε ήσυχη τη γυναίκα μου αλλιώς…!!!

-αλλιώς τι ρε σακάτη…, τι θα κάνεις…, θα με δείρεις…; γέλασε και μετά πρόσταξε τη Λένα να του πάρει πίπα.

Αυτή δεν άνοιγε το στόμα με τίποτα και έτσι πήγε πίσω της και της έπιασε τα κωλομέρια. Τα σφαλιάρισε και μετά αφού τα χάιδευε για κάνα 2λεπτο παραμέρισε το στρινγκ της και έχωσε τον πούτσο του στο μουνί της με τη Λένα να φωνάζει…

-ααααχ…, σιγά ρε πούστη…!

Στην αρχή έμπαινε και έβγαινε σιγά-σιγά αλλά μετά από 5 λεπτά άρχισε να τη γαμάει με τρομερή ταχύτητα…, απορούσα πως δεν κουραζόταν ο ξευτίλας ενώ η γυναίκα μου αναστέναζε…

-αχ… αχ… αχ… αχ… αχ…

-πω…, πω…, τι μουνάρα έχεις μανάρι μου!!! Τι κωλάρα είναι αυτή!!! και συνέχισε να τη γαμάει με μανία… για τουλάχιστον μισή ώρα!!!

Σε κάποια φάση η Λένα άρχισε να ουρλιάζει πιο δυνατά από πριν, ενώ μετά από λίγο σταμάτησε και άρχισε να αναστενάζει…, μετά άκουσα τον Μάκη να λέει…

-ωχ…, ξεκωλιάρα…, με γέμισες πάλι με τα χύσια σου… σ’ αρέσει το γαμήσι…, εεε…;

Η γυναίκα μου δεν απαντούσε…, μόνο συνέχιζε τους αναστεναγμούς…, γρήγορα και δυνατά…, μάλλον από τον πόνο…, γιατί την είχε πολύ μεγάλη ο Μάκης. Με το ένα χέρι του της κρατούσε το ένα κωλομέρι και με το άλλο χέρι, της έπιανε το βυζί και το χούφτωνε ενώ της έτριβε τη ρώγα…!!!

Μετά από δέκα λεπτά σταμάτησε να τη γαμάει γρήγορα και το έβαζε αργά στο μουνί της Λένας. Αλλά τα πράγματα έγιναν χειρότερα γιατί ο Μάκης είπε στο φίλο του που κοιτούσε…

-έλα Νέστορα να με βοηθήσεις να την ξεσκίσουμε εσύ που λες ότι τον έχεις μεγάλο…!!!

Και τότε πετάχτηκε η Λένα σαν ελατήριο και είπε…

-τι τον έχει μεγάλο…; γιατί εσύ τι τον έχεις… μικρό…;

-όχι…, αλλά ο Νέστορας τον έχει μεγαλύτερο!!!

-πόσο πιο μεγάλο πια…; Αχ…, σταμάτα σε παρακαλώ δεν αντέχω άλλο με τόσο μεγάλο πούτσο!!! Πρώτη φορά την άκουγα να μιλάει έτσι…, με λαχανιασμένη και ναζιάρικη φωνή…!!!

Ήρθε ο Νέστορας και με απείλησε πως αν δεν κάτσω φρόνιμος θα με σαπίσουν στο ξύλο. Μετά πήγε μπροστά στη Λένα και κατέβασε τα παντελόνια…, ο πούτσος του ήταν σχεδόν σαν του Μάκη και του είπε…

-εσύ που την έχεις λίγο μικρότερη πάρτην από μπροστά…, εγώ θα την πάρω από πίσω…!!!

Βγήκε από το μουνί της γυναίκας μου ο Μάκης και άρχισαν να ξεχειλίζουν τα υγρά της σαν ποτάμι…, έπιασε τον κώλο της Λένας και μου είπε…

-κοίτα Τάκη κέρατα πως στην ξέσκισα τη γυναίκα σου!!!

Ξάπλωσε στον καναπέ, πήρε τη Λένα και την ανασήκωσε πάνω του. Με μια κίνηση της τον έβαλε πάλι στο μουνί και η Λένα πάλι αναστέναζε…, τότε ο Νέστορας βρήκε ευκαιρία και πήγε πίσω της… άρχισε να σαλιώνει την κωλοτρυπίδα της και με μια απότομη κίνηση της τον έβαλε στον κώλο της. Εκεί άρχισε ένα πολύ σκληρό γαμήσι και απ’ τους δύο…!!! Τώρα η Λένα φώναζε πιο δυνατά από πότε και έλεγε ξανά…

-αχ!!! αχ!!! αχ!!! αχ!!! σταματήστε! με ξεσκίζεται! Αλήτες…, με ξεσκίζεται…!!!

-πω πω Νέστορα…, τώρα που την παίρνουμε μαζί χύνει πιο πολύ…, χύνει σαν βρύση η καυλιάρα!!!

-σ’ αρέσει το σάντουιτς ε…;

-αχ πουτάνα…, έχεις φοβερή κωλάρα…! έλεγε ο Μακης…, ενώ ο Νέστορας τη σφαλιάριζε στα κωλομέρια.

Με μια κίνηση της έπιασε το στρινγκ και αφού το έπαιξε λίγο…, μετά το τράβηξε με δύναμη και της το έσκισε!!! Το πέταξε κοντά μου επίτηδες φωνάζοντας…

-στη σκίζουμε την καριόλα ρε…!!! Στη σκίζουμε…

Ο Μάκης που ήταν από κάτω της και της γαμούσε το μουνί, της πιπίλιζε τις ρώγες…, της φίλαγε τα βυζιά…, της τα έγλυφε και τα βύζαινε σαν να ήταν μωρό…

Εγώ φώναζα να σταματήσουν αλλά μάταια, δεν με άκουγαν!!!. Συνέχιζαν έτσι για τουλάχιστον μισή ώρα, αλλάζοντας θέσεις, αλλά πάντα σε σάντουιτς, σε σημείο που απορούσα πως άντεχαν τόση ώρα…!!!

Πρώτος έβγαλε την πούτσα του ο Νέστορας και άρχισε να χύνει πάνω στα κωλομέρια της γυναίκας μου… ενώ έκατσε να ξεκουραστεί και έτριβε με το χέρι του τα χύσια πάνω στον κώλο της και τα άπλωνε σαν να ήταν αντηλιακό. Μετά ακολούθησε ο Μάκης, που βγήκε από μέσα της και πήγε μπροστά από τη Λένα. Την ανάγκασε να πάρει την ψωλή του στο στόμα και αυτή το έκανε…, του την έγλυφε αργά-αργά μέχρι που άρχισε να χύνει στα μούτρα της…, στο στόμα της…, στα βυζιά της…! Της έσπρωχνε τον πούτσο του στο στόμα για να τον καθαρίσει από τα χύσια, ενώ με τις απειλές την ανάγκασε να καταπιεί τα χύσια που έτρεχαν στο πρόσωπό της… Η Λένα ούτε να μυρίσει τα χύσια δεν μπορούσε, πόσο μάλιστα τώρα που αναγκαζόταν να τα καταπιεί κιόλας…!!!

Η γυναίκα μου έφυγε τρέχοντας στο μπάνιο ολόγυμνη με σκισμένο και πεταμένο στο πάτωμα το στρινγκάκι της και το σουτιέν της. Οι γαμιάδες ντύθηκαν γρήγορα-γρήγορα και έφυγαν πριν η γυναίκα μου βγει από το μπάνιο…, αλλά ο εφιάλτης είχε μόλις αρχίσει!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)