...

Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για σεξυ βιασμος




Λοιπόν μέχρι προχθές δεν ήμουν σίγουρος όμως τώρα σιγουρεύτηκα ότι η γυναίκα μου είναι πουτάνα και της αρέσει να γαμιέται με άλλους σαν χόμπι. Προχθές όπως δούλευα στο γραφείο της εταιρίας μου συνειδητοποίησα πως είχα ξεχάσει να πάρω κάποια έγγραφα από το σπίτι και έπρεπε να τα φέρω στην εταιρία. Αφού έτυχε να έχω λίγο ελεύθερο χρόνο, ξεκίνησα για το σπίτι.

Μόλις έφτασα είδα το αυτοκίνητο του κουμπάρου έξω και τότε κατάλαβα ότι θα ήρθαν μαζί με την κουμπαρά για καφέ και χάρηκα γιατί είχα λίγο χρόνο και μπορούσα να κάτσω για λίγο μαζί τους για ένα καφέ.

Μόλις μπήκα στο σπίτι δεν είδα κανέναν μέσα, δεν άκουγα τίποτα, δεν έδωσα σημασία πήγα στο γραφείο μου να πάρω τα χαρτιά που ήθελα όταν καθώς έψαχνα άκουσα την μπαλκονόπορτα να ανοίγει και την γυναικά μου να μιλάει με τον κουμπάρο ενώ γρήγορα κατάλαβα ότι η κουμπαρά δεν είχε έρθει.

Δεν με είχαν καταλάβει που ήρθα, ούτε το αυτοκίνητο είδαν γιατί το πάρκαρα από την πίσω μεριά του σπιτιού μαζί με του κουμπάρου και εκείνη την ώρα αυτοί βρίσκονταν στο μπαλκόνι που είναι από την αντίθετη πλευρά του σπιτιού και φυσικά δεν το έβαλα στο γκαράζ αφού θα ξαναέφευγα. Λοιπόν μόλις βρήκα τα χαρτιά που ήθελα σκέφτηκα να πάω στο σαλόνι να κάτσω μαζί τους όταν ξαφνικά άκουσα την γυναικά μου να λέει στον κουμπάρο:

-Μη βρε Αντώνη..., σου είπα ότι δεν θέλω.

Τότε εγώ πήγα αθόρυβα προς το σαλόνι και έκατσα σε σημείο που τους έβλεπα άλλα αυτοί δεν μπορούσαν να με δουν και τότε τους είδα να κάθονται στον καναπέ και ο κουμπάρος να έχει κολλήσει σα βδέλλα πάνω στη γυναίκα μου και να προσπαθεί να τη ρίξει ενώ αύτη τον απωθούσε. Αυτός άρχισε να της κάνει παράπονα και να της λέει ότι έχουν σχεδόν τρεις μήνες να το κάνουν και ότι δεν αντέχει άλλο και η γυναίκα μου του απαντούσε:

-κοίτα είχαμε πει την πρώτη φόρα που το κάναμε ότι θα το δούμε σαν παιχνίδι και ότι θα το κάναμε μόνο μια φόρα, εσύ όμως κόλλησες και από τότε μου ζητάς συνεχεία όποτε βρίσκεις ευκαιρία να το κάνουμε και της απάντα ο Αντώνης:

-εντάξει μην τα παραλές μουνάρα μου αφού συνολικά το έχουμε κάνει μόνο τέσσερις φορές άσχετα που εγώ ήθελα κι άλλες άλλα εσύ δεν με άφηνες. Παραδέξου πως σου αρέσει και εσένα αυτό που κάνουμε.

Και του απαντά η δικιά μου:

-δεν λέω ότι δεν μου άρεσε, άλλα αν σου είχα κάτσει όσες φορές μου το ζήτησες και σε άφηνα να έρχεσαι όποτε θέλεις εδώ θα μας είχαν πάρει χαμπάρι εδώ και καιρό όλο το σόι μάλιστα.

Και της λέει αυτός:

-έχεις δίκιο Σοφάκι, σου δίνω το λόγο μου ότι αύτη θα είναι η τελευταία φορά και μετά δεν θα σε πιέσω ποτέ να το ξανακάνουμε αν δεν το θέλεις και εσύ όσο εγώ.

Εντωμεταξύ, εγώ τα είχα πάρει στο κρανίο και επειδή έβλεπα ότι αυτός την πίεζε ενώ αύτη αντιστεκόταν, σκέφτηκα να πάω να τον πιάσω και να τον πετάξω έξω τον χοντροπατάτα που ήθελε να γαμήσει και μουνάρα σα τη γυναίκα μου, ενώ η δική του γυναίκα ήταν άσχημη και γενικά του ταίριαζε. Όταν άκουσα τη γυναίκα μου να λέει στον κουμπάρο:

-μη συνεχίζεις, με έπεισες και είμαι έτοιμη για σκίσιμο!

Τότε ο κουμπάρος άρχισε να τη στριμώχνει στον καναπέ, να τη χουφτώνει και σιγά σιγά να της βάζει χέρι. Τότε τρελάθηκα και για να μην πολυλογώ κατέληξαν ο κουμπάρος και η γυναίκα μου να μείνουν μόνο με τα εσώρουχα και στη συνεχεία η δικιά μου στήθηκε στα τέσσερα ενώ αυτός ετοίμαζε τον πούτσο του για να της τον καρφώσει.

Τελικά αυτός της τον έβαλε στο μουνί και τη γαμούσε για κάνα μισάωρο σχεδόν και της έλεγε προστυχόλογα και βογκούσε από απόλαυση ενώ η γυναίκα μου δεν έλεγε σχεδόν τίποτα και το μόνο που έκανε όλη την ώρα ήταν να αναστενάζει και να βογγάει γρήγορα και δυνατά και λέει τα γνωστά σε όλους:

-αχ... αχ... ναι... ναιιιιιι!! αχ αχχ αη αη αχ ναι έτσι κάρφωσε το! σκίστω! αχ αχ αχ ναι ναι αχ αχ αχ.

Και μετά από μίση ώρα, όπως είπα, αυτός έβγαλε το πουλί του από το μουνί της αφού την είχε ξεσκίσει και την είχε αφήσει μόνο με το στρινγκ.

Στη συνέχεια η γυναίκα μου σηκώθηκε από τον καναπέ και πήγε και γονάτισε μπροστά στον κουμπάρο και του έπιασε το πουλί και άρχισε να του το παίζει χωρίς να της το ζητήσει αυτός. Τότε κατάλαβα ότι ο κουμπάρος με περνούσε σε ένα πράγμα σίγουρα ήμουν πολύ πιο όμορφος από αυτόν και αυτός αντικειμενικά είναι άσχημος και λίγο χοντροπατάτας παρόλο αυτά όμως την είχε μεγαλύτερη από εμένα, σε αυτό με περνούσε, στο μέγεθος του πέους και αυτό το κατάλαβα και ας ήμουν κρυμμένος και κοιτούσα από απόσταση. Παρόλο αυτά έβλεπα ότι έτσι όπως το έπιανε η γυναίκα μου το πουλί του κουμπάρου, το χεράκι της χανόταν μέσα σε αυτό και προεξείχε το πουλί του από το χέρι της τουλάχιστον δέκα πόντους, ενώ όταν παλιά που θυμάμαι μου έπαιζε τη δική μου, προεξείχε γύρω στους 4 με 5 πόντους.

Στη συνέχεια η γυναίκα μου άρχισε να του παίρνει πίπες και να του κάνει τσιμπούκια και όταν μια φορά σταμάτησε για να ξεκουραστεί του είπε:

-μμμμμ τι καυλί ωραίο είναι αυτό, θα το φάω όλο.

Και μετά συνέχισε να του κάνει τσιμπούκια ενώ αυτός καθόταν χωρίς να κάνει τίποτα και απολάμβανε τα τσιμπούκια της λέγοντας της μια φορά:

-γλύφε γλύφε κοπελάρα μου!! γλύφε καυλιάρα μου.

Αυτό συνεχίστηκε για κάνα δεκάλεπτο και μετά αυτός έχυσε και μάλιστα έβγαλε πάρα πολύ σπέρμα και το περισσότερο το έριξε πάνω στα βυζιά της και λίγο στο πρόσωπο της. Στη συνέχεια λίγο πριν αρχίσουν να ντύνονται μόλις είχαν τελειώσει, σηκώθηκα και έφυγα κρυφά όταν ήταν ακόμα στην καύλα τους για να μην με καταλάβουν, είχα αποφασίσει να μην αποκαλυφθώ, έτσι γύρισα στο αμάξι πριν με πάρουν πρέφα και θα καθόμουν εκεί μέχρι να βγει ο κουμπάρος από το σπίτι και όταν πάει προς το αμάξι του να με δει και τότε να του πω κάνοντας τον ανήξερο πως μόλις τώρα γύρισα από τη δουλειά, και έτσι και έγινε και όταν έφυγε ο κουμπάρος μπήκα μέσα στο σπίτι και μιλούσα στη γυναίκα μου σαν να μη συμβαίνει τίποτα απολύτως φυσιολογικά και έδειχνα άνετος και ανήξερος όμως από μέσα μου έβραζα που σκεφτόμουν ότι μια τέτοια μουνάρα και όμορφη σαν τη γυναίκα μου γαμήθηκε -πόσες φορές δεν ξέρω- με τον κουμπάρο τον χοντροπατάτα και μάλιστα το ευχαριστήθηκε να γαμιέται μέσα στο ίδιο μας το σπίτι και χωρίς κανέναν ενδοιασμό επίσης έβραζα μέσα μου όσο σκεφτόμουν τα τσιμπούκια και τις πίπες που του έπαιρνε ενώ εμένα δεν μου είχε κάνει ποτέ ούτε τσιμπούκια ούτε πίπες.

Πραγματικά είμαι τρελαμένος, δεν ξέρω τι να κάνω, πάντως ακόμα δεν θα αποκαλύψω ούτε σε αυτήν, ούτε στον κουμπάρο πως τα ξέρω όλα και ότι τους είδα θα το κρατήσω κρυφά μέχρι να αποφασίσω αν την χωρίσω ή αν κάνω κάτι άλλο.http://www.soreal.gr/istories/apisties/o-koubaros-mou-glentise-tin-ginaika-mou

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)